Google Ads kampanijų logika


Šiandien pratęsiu rubriką apie Google Ads kampanijų logiką

Sekantis svarbus dalykas, kuriant Google Ads kampanijas, yra norimo reklamuoti verslo konkurencinių pranašumų įvertinimas.

Prieš kuriant kampanijas labai svarbu išsiaiškinti norimo reklamuoti verslo, produktų ir paslaugų privalumus bei išskirtinumus. Pvz. kokią pardavimo strategiją: mažiausios kainos, aukštos kokybės, gero klientų aptarnavimo (konsultacijos, greitas pristatymas) įmonė naudoja. Kokie yra parduodamų produktų išskirtinumai, gerosios savybės, lyginant su konkurentų parduodamais analogais. Atsižvelgiant į pardavimo strategiją, produktų unikalias savybes, kursime reklamines žinutes, nustatysime tikslines vartotojų auditorijas.

Aš pradėčiau nuo mini konkurentų analizės. Į Google paiešką įveskite norimo reklamuoti verslo pagrindinį raktažodį ir peržiūrėkite rodomus konkurentų skelbimus. Pasižymėkite, ką skelbimuose jie akcentuoja. Kokius savo produktų bei įmonių privalumus išskiria. 

Jei kampaniją darote klientui, paskambinkite jam ir pasidalinkite savo turima informacija apie konkurentus. Daugeliu atvejų, greitai gausite trūkstamos medžiagos jūsų reklamos žinutėms. Aišku, būna labai „nekūrybingų“ įmonių vadovų, kurie neduos jums jokios naudingos informacijos. Tokiu atveju, nekankinkite kliento, patys prisiimkite atsakomybę už reklaminių žinučių sukūrimą.

Jei kampaniją darote savo verslui, susisteminkite surinktą informaciją, jei reikia aptarkite ją su kolegomis, išskirkite savo verslo ir produktų unikalumus. Jau galite pradėti formuoti reklamines žinutes.

Kuriant reklamas stenkitės nekartoti konkurentų žinučių. Net jei jūsų norimo reklamuoti verslo privalumai panašūs, bandykite parinkti kitus žodžius jiems apibūdinti. Pvz. vietoj „kokybiškos paslaugos“ galite rašyti „98% klientų mus rekomenduoja”, „99% patenkintų klientų” ir t. t. Labai gerai į teiginius įtraukti skaičius, procentus. Jie labiau atkreipia vartotojų dėmesį.


Svarbiausias dalykas  žinutė turi atitikti įmonės vertybes, neklaidinti vartotojo ir pritraukti norimą auditoriją. Pvz. jei parašysite „Išpardavimas. Nuolaidos iki 70%”, o realiai pas jus svetainėje yra 1-2 prekės su tokia nuolaida, lankytojų pritrauksite daug, bet jų dauguma ieškos itin žemų kainų. Tokių prekių neradę, vartotojai nieko nepirks, bus nusivylę jūsų prekiniu ženklu, o jūsų reklamos biudžetas bus išleistas veltui.


Svarbu suprasti, kad žinutės tikslas yra ne sulaukti paspaudimų bei pritraukti kuo daugiau vartotojų į jūsų tinklalapį. O  pritraukti jūsų tikslinės vartotojų auditorijos dėmesį ir atsivesti juos pas save. Pvz. kuriate brangias internetines svetaines nuo 5 000,00 €. Jei skelbime rašysite tik „Internetinių svetainių kūrimas” – pritrauksite visus, kas ieško internetinės svetainės. Dauguma jų norės išleisti 3 00,00  - 1 000,00 . Jūs daugumoje gausite bevertes užklausas, gaišite savo laiką į jas atsakydami. Bet jei skelbime parašytumėt „Aukšto lygio internetinės svetainės nuo 5 000,00 ”, tikėtina sulauksite gerokai mažiau paspaudimų ant skelbimų, bet gautos užklausos bus tikslinės. 


Sekantį kartą pakalbėsime, kaip nustatyti tikslines vartotojų auditorijas.

UŽSISAKYK MŪSŲ NAUJIENAS